måndag 6 juni 2011

The Hunks!

gräva, gräva, leta leta... Idag luskade jag runt lite bland mp3:orna på burken min. Hade lite svårt att bestämma mig först, men ack så självklart valet egentligen var! Bloggen presenterar, stolt som tuppen, Näsvikengrabbarnas gamla kukgäng The Hunks! Det är kukar hit och kukar dit, blandat med något slags punkrockigt ös. Tänk er något i stil med både Bad Brains och MC5 hopträngda under Eddie Meduzas trånga förhud..

Jag har slängt ihop en liten samling med några av de bästa låtarna eftersom att de aldrig släppte något över huvudtaget. Men det ryktas lite om en AHR-003 tror jag bestämt. Vi får se vad grabbarna lurar ihop i sommar.

Klicka HÄR för att ladda hem

För er som inte greppade det, så är det samma bröder Zacco i Kronofogden som i The Hunks /arkivjohan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar